Piknik v Bystrom

18 km 470 m 10 +

Aktívnejšia hobby cyklistika doplnená pekným zjadom do doliny Bystré.

Smerom z Čutkovskej doliny trasa vedie po lesnej ceste a stúpa až ku krížu pri križovaní s červenou značkou. Vo zvlnenom profile pokračuje pár kilometrov ďalej. Pri krížení so zelenou značkou sa treba po nej pustiť smerom doprava (dolu). Následne po niekoľkých sto metroch zo zelenej značky odbočit a pokračovať po lesnej ceste tiahlou ľavotočivou zákrutou. Ďalej trasa pokračuje po ceste vedľa Bystrého potoka. Na konci doliny odbočíš doprava a vrátiš sa späť do Ružomberka po hlavnej ceste.

Upozornenie

Časť trasy vedie po ceste I. triedy č. 18. Na ceste buď opatrný a jazdi vpravo za krajnicou, vždy v zástupe a nikdy nie vedľa seba!

Krásna príroda Veľkej Fatry ťa okúzli. Užiješ si výhľady ale aj príjemné lesné šero a pokoj. V doline Bystré v meandroch potoka si vyber miesto na relax. Na salaši Krajinka sa môžeš občerstviť, nakúpiť lokálne produkty, ale aj si pozrieť výstavu starých traktorov. V Čutkovskej doline v Obrove sa zabavia deti aj dospelí a dobre si zaješ v tamojšej kolibe.